Træningsprogram begynder
Et træningsprogram for begyndere

træningsprogram begynder

Her finder du programmet: “Træningsprogram begynder”. Nogle af øvelserne er der linket til, så man let kan få dem forklaret. Vil du have adgang til mange flere programmer hvor alle øvelser er linket til for kun 39 kr/md? Så prøv FITIT.dk gratis i 14 dage – helt uden binding!

Kort om dette program: Træningsprogram begynder

Nedenstående finder du et træningsprogram for begyndere. Det er et 3 split program, da det er delt op i 3 dage. Som begynder kan du dog godt køre det oftere end tage dage om ugen. Det er blot vigtigt, at du lyder til din krop og giver den hvile.

Når der eksempelvis står: “Øvelsen 5 X 10”, så skal man køre 5 set (omgange) af 10 reps (gentagelser). Dette vil sige, at du skal indstille vægten, så du du lige præcis kan tage 10 gentagelser. Kan du tage en eller to mere, så gør du det. Husk, at du kun snyder dig selv.

Står der failure. Så skal man tage, til man absolut ikke kan mere. Dette betyder ikke, at man ikke skal gøre det, når der ikke står failure. Det betyder blot at antal gentagelser kan tillades at variere mere. 

Nogle af øvelserne er der linket til, så man let kan få dem forklaret. Ønsker du links til alle øvelser, adgang til mange flere programmer (til begyndere og øvede) samt kostplaner og meget mere. Så prøv FITIT 14 dage gratis.

Dag 1: Bryst & triceps

Dag 2: Ryg & biceps

Dag 3: Ben & mave

  • Squat 5 X 10
  • Leg extension 5 X 10
  • Leg curls 5 X 10
  • Lunges 4 X 15 
  • Calf raises 5 X 10 
  • Mavebøjninger 5 X 15-25

Træningsprogram begynder og meget mere...

Hos FITIT har vi træningsprogram for begyndere og øvede. Alle øvelser er forklaret, så man aldrig er i tvivl og altid har svaret lige ved hånde. Udøver dette, så har vi også skræddersyede kostplaner. De er lavet på en smart digital måde, så de ud fra dine informationer udarbejdes og reguleres på få sekunder. Netop fordi vores træningsprogrammer og kostplaner er smarte og digitale, så kan vi tilbyde dem til kun 39 kr/md. Vi tror på vores produkt, så du kan prøve det 14 dage gratis. Helt uden binding. 

Træningsprogram begynder - hvad skal du være opmærksom på?

Det lyder måske lidt “fluffy”, men det vigtigste er at lytte til din krop. Lær at kende forskel på god og dårlig smerte. Lær at lytte til din krop. Hvil, når skal have hvile – men lad vær med lyve for dig selv. Der er en god tommelfinger regel, hvis det føles forkert, så er det forkert. Man skal også huske, at kroppen faktisk ikke udvikler sig, når man træner. Den udvikler sig, pr den får hvile. Vil du læse mere om kost og træning, så kan vi anbefale at besøge resten af vores side eller besøge vores instagram for motivation. 

Tips til kost og træning

Gør som mange andre og tilmeld dig vores GRATIS nyhedsbrev 

Tilmeld GRATIS

Du accepterer, at vi må sende dig mails.